Monday, July 27, 2009

Gua & Surya

Kalau nak cite pasal kaitan gua & surya..sampai besok gua taip pun x abis beb..so gua ringkaskan la ek?

Gua kenal surya masa umo gua 20thn,masa baru masuk kolej..mula2 gua bolayan je dia, tak minat sangat..time ni gua lebih cenderung pada nama2 lain yang lagi sedap. Dah nak msk3bulan gua kat sana, duit pun makin terhad..tu yang gua cari dia sebab maintenance dia rendah..kenala dgn budget ciput gua ni..

Lu bayangkan,siang malam gua dengan dia..bangun pagi,berak,lunch,sebelum training rugby,gua nak tdo pun wajib gua dgn dia dulu..sib baik gua waras je tak bwk dia p kelas..time tu,bau gua ni mmg lekatla bau dia..segan gak orang pandang2 but what the heck man...gua happy dengan dia!!

Kalau balik time cuti lagi best,gua siap share dia dgn bapak gua lagi...jimat beb hehe...

Tapi, lepas gua dah keje gua macam dah jarangla jumpa dia..bukan gua lupa juz dat gua kna tukar sikit life gua..segan beb orang2 koporat dok jeling2 gua pasal bau gua sama dgn dia...member2 hot chick gua pun dok sound2...so gua terpaksala lupakan dia...gua berkenalan dengan pall mall biru lak...sampaila skrg gua dengan pall mall biru je..

Surya memang banyak kenangan dengan gua, boleh kata everytime dgn surya gua terkenang zaman kolej gua yang penuh warna warni tu hehehehe....I will never forget u Surya,u'll alwiz b in my heart ^_^

So last Sunday,gua p cari Surya..jumpe beb..ori lagi!!Sampai umah, gua terus bukak dia...gua cabut filter,buang separuh pastu gua layor dengan api...gua penyek2 kan..letak kat mulut gua bakar...hhmmpphhh.....fuh...syahdu beb!!Terkenang balik zaman muda2 dulu...hahahaha....hisap lagi!!!

hmmmppphhhh.....kriitiiss....tritiis.....ADoi!!!!cengkih bodoh!!!kena perut gua!!!arrghh!!!

Demmit!!

4 comments:

Anonymous said...

hurmmm...
starting dah macam nak citer pasal awek..
puitis la kunun..
ko takleh tipu aku yang da lama kenal ko..
but..
ending.. perut ko kena bara cengkih la eh..
perrghhh smart..
nnt gua nak usha pewut lu..

TerubukMasin said...

gua ingatkan ni sembangkencang-2...pa2 pon gua berhajat nk join lu gk..

kueyteowkungfu said...

anonymous: lu ni yang slalu ngendap gua tukar baju dulu tu ke?

TerubukMasin: sembang kencang adalah bacaan gua gak tu..hehe...thanx ye cik terubuk

Iqbal said...

Pergh.....
Giler semangat story...