Saturday, August 29, 2009

Farmville

Lately, kawan2 gua dah seronok main Farmville & start ajak2 gua main sama. Gua tak paham btolla,amende yang best sgt Farmville tu?Setakat bela2 lembu,ternak ayam,tanam sayur virtually apa barang?Tak action packed langsung!Lainla kalau lu org ajak gua main red alert ke,starcraft ke..ada gak la semangat action packed gua nak hadap..Tapi sebab kawan gua dah siap merengek-rengek ajak gua join kan...okla,gua join nanti demi tak nak kawan gua makan ati sampai takmau ajak gua beraya umah dia nanti.

Demmit!!

1 comment:

Anonymous said...

suda la weyh....dh fb kasik main...main je laa...bukan kena byr pon...lu xnk main lu punye psl laaa....padehal lu tangkap gamba sendiri nmpk dade sparuh tuh bukan action packed beb!!!...tuh action packed atas katil bersame azwan ali amboi3 (jari kelingking sket!!!)...